Aquest any, la plataforma ha inclòs nous formats per mostrar els rànquings personalitzats: ‘La Película’, ‘Aura musical’ i ‘Dos veritats i una mentida’

Com cada desembre, els usuaris d’Spotify han pogut gaudir un any més del seu wrapped personalitzat. A més d’això, la plataforma ha publicat el seu rànquing anual, que recull les principals tendències del món de la música en funció dels gustos dels usuaris.

La cançó més reproduïda en tot el món ha sigut Drivers License d’Olivia Rodrigo, un hit que va arrassar a la plataforma TikTok. A Spotify, va aconseguir fins a 1,100 milions de reproduccions. Todo de Ti de Rauw Alejandro s’emporta el primer lloc a cançó i artista més escoltat a Espanya.

Per segon any consecutiu, Bad Bunny triomfa com l’artista més escoltat de l’any de tot el món. El seu tema Yonaguni, ha sigut el més escoltat de l’artista així com la tercera cançó més reproduïda a Espanya. C.Tangana, per altra banda, és l’artista espanyol més escoltat al país. El seu últim àlbum El Madrileño assoleix el primer lloc com a àlbum espanyol i bat el rècord del millor debut d’un àlbum espanyol, obtenint 5 milions de reproduccions en només un dia. Altrament, l’àlbum més escoltat en tot el món és Sour, la producció debut d’Olivia Rodrigo.

En referència als podcasts, el més escoltat internacionalment és The Joe Rogan Experience, mentre que a Espanya, el podcast de la Ser protagonitzat per Andreu Buenafuente i Berto Romero, Nadie sabe nada, és el més escoltat al país.

Fet per: Guillem Pedroche, Oriol Rigat Soler, Maria Ana Stoian, Joan Valentín i Laia Vives

Artículo anterior¿Cuánto sabes sobre el Balón de Oro?
Artículo siguienteSpotify Wrapped: el sonido de 2021 en bucle